Shop Mobile More Submit  Join Login
Eeveelutions by probablyfakeblonde Eeveelutions by probablyfakeblonde
Eeveelutions print for BronyCon and Nightmare Nights 2015
Add a Comment:
 
:icondhillskiier1653:
Dhillskiier1653 Featured By Owner Mar 10, 2017
This style would make a good comic! :-)
Reply
:icongraygrayblue:
Graygrayblue Featured By Owner Feb 13, 2017  New Deviant Hobbyist General Artist
Oh my gosh yes which Disney style is this? I need it in my life!!! I'm thinking some kind of awesome cross between Lion Kind and Lady and the Tramp... either way it's awesome :D
Reply
:iconechoflowerthecat55:
EchoFlowerTheCat55 Featured By Owner Dec 7, 2016  Hobbyist General Artist
This is amazing!
(This reminds me of Disney XD You have this magical Disney touch lol)
Reply
:iconcutenyacat:
Cutenyacat Featured By Owner Oct 13, 2016
Lol evee is like " yep. I was the start of all this "
Reply
:iconarticwolfclaw:
ArticWolfClaw Featured By Owner Sep 19, 2016  Hobbyist Traditional Artist
It's funny but the way you did them makes them all look like girls 
Reply
:iconfoxgirl02:
FoxGirl02 Featured By Owner Sep 3, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Wow! I absolutely LOVE this!! This style is amazing. I love how you took the original eevee and eeveelution characters and put this new spin and style on them. Again I LOVE THIS!!! U are a wonderful artist.
Reply
:iconghost-toast-84:
ghost-toast-84 Featured By Owner Aug 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
the look like disney characters i love
Reply
:icondragoonx77:
dragoonx77 Featured By Owner Aug 26, 2016  Professional Digital Artist
Impressive!!! I'm drawing some Eevees soon too.
Reply
:iconmcgamergirl317:
MCGamergirl317 Featured By Owner Aug 25, 2016
This has an amazing Disney-esque style. Specifically The Lion King.
Reply
:iconshwiftybird:
ShwiftyBird Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
Ahh I absolutely love your style! I think it puts a really nice spin on the characters ^^
Reply
:iconnunchops:
NunChops Featured By Owner Aug 24, 2016
Nice art looks great. They look like they'd be a funny reality t.v. show :D
Reply
:iconjohnnygatthird:
johnnygatthird Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
Umbreon and Vaporeon FTW!!!
Reply
:iconskunkyrainbow270:
SkunkyRainbow270 Featured By Owner Aug 23, 2016  Hobbyist Traditional Artist
I absolutely love the style you drew them in 
Reply
:iconfriskandsansforever:
friskandsansforever Featured By Owner Aug 23, 2016
Awww! So cute and majestic! I LOVE IT!
Reply
:iconstarhunter7001:
Starhunter7001 Featured By Owner Aug 23, 2016  Student Traditional Artist
This is amazing! So much personality in each one.
You really made their designs your own. Kudos.
Reply
:iconeurekatrollcat:
EurekaTrollcat Featured By Owner Aug 23, 2016  Hobbyist General Artist
I have to say, I adore your style. For some reason it makes me think of a Disney movie -- The Lion King, perhaps?
Reply
:iconspeciesunkn0wn:
Speciesunkn0wn Featured By Owner Aug 23, 2016
My first thoughts too. XD
Reply
:iconanimetenchou:
AnimeTenchou Featured By Owner Aug 23, 2016
ew furry
Reply
:iconyoucubing:
YouCubing Featured By Owner Oct 16, 2016
hwat?
Reply
:iconanimetenchou:
AnimeTenchou Featured By Owner Oct 17, 2016
Just not into furry tbh
Reply
:iconyoucubing:
YouCubing Featured By Owner Oct 17, 2016
In what way is this furry art?
Reply
:iconanimetenchou:
AnimeTenchou Featured By Owner Oct 19, 2016
OK I guess you don't know what furry is then haha never mind.
Reply
:iconaccaliaartz:
AccaliaArtz Featured By Owner Jan 27, 2017  Student Traditional Artist
This isn't even furry lmao
Reply
:iconyoucubing:
YouCubing Featured By Owner Oct 19, 2016
I think it's you that's the one who doesn't know what a furry is.
Reply
:icondablueninjaz:
DaBlueNinjaz Featured By Owner Aug 15, 2016  Hobbyist General Artist
this is the loveliest omgosh
Reply
:iconshockwavex2:
ShockWaveX2 Featured By Owner Aug 12, 2016
They look so cute and awesome! :D
Reply
:iconmoonlight-pen:
Moonlight-Pen Featured By Owner Aug 7, 2016  Hobbyist Digital Artist
OMG they look so cute! I've never seen a Vaporeon so adorable as this one!
Reply
:iconaquaeevee29:
Aquaeevee29 Featured By Owner Aug 23, 2016  Student Traditional Artist
I know right it's so cute!
Reply
:iconwolfykan9r9r:
Wolfykan9r9r Featured By Owner Aug 3, 2016  Professional Digital Artist
OMG OMG OMG OMG SO CUUUTE!
Reply
:iconiiqxeenauby:
iiQxeenAuby Featured By Owner Jul 28, 2016  Student Digital Artist
KAWAII
Reply
:iconleapardess:
leapardess Featured By Owner Jul 4, 2016
so kawaii omg ♥
Reply
:iconmoonkelpie:
Moonkelpie Featured By Owner Jul 1, 2016
:iconbigheartplz::iconcannotevenplz:
Reply
:iconwinterthediamond2:
Winterthediamond2 Featured By Owner Jun 27, 2016  Hobbyist Digital Artist
I found this pic on a quotev quiz!
link- www.quotev.com/quiz/8122510/Th…
Reply
:iconsupereevee007:
SuperEevee007 Featured By Owner Jun 17, 2016
So cutez :D
Reply
:icondb1993:
db1993 Featured By Owner Jun 4, 2016
So awesome
Reply
:iconmagic-lover2128:
Magic-Lover2128 Featured By Owner Jun 4, 2016
Really like this a lot, would be great as a Phone Case Cover design or for a 3DS cover.
Reply
:icontheraceoftheroxys:
TheRaceOfTheRoxys Featured By Owner May 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
holy moly this is awesome!

Question:  What program did u use?
Reply
:iconslylines:
SlyLines Featured By Owner May 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
It looks great!
Reply
:iconperperf-artist:
Perperf-Artist Featured By Owner May 19, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Wow!!! This is FABULOUS!!! :'0
Reply
:iconfelidaefire:
FelidaeFire Featured By Owner May 8, 2016  Student Digital Artist
EVEES! haha I love the style!
Reply
:iconcoolcat2004:
Coolcat2004 Featured By Owner May 1, 2016  Hobbyist General Artist
AWESOME :3
Reply
:iconurzapw2000:
urzapw2000 Featured By Owner May 1, 2016
great!
Reply
:iconqueen0fcinnamon:
Queen0fCinnamon Featured By Owner Apr 30, 2016
I really love your drawing syle this is AMAZING
Reply
:iconshifterstuff:
ShifterStuff Featured By Owner Apr 29, 2016  Hobbyist Artist
Eevee be like  "I and only me will be the only FABULOUS pokemon in this family!!"

love your art style Soooo Cute  :D :D :D
Reply
:iconthearticpegasus:
TheArticPegasus Featured By Owner May 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
Fabulous! 
Reply
:iconmegamankid:
MegamanKid Featured By Owner Apr 28, 2016  Student Digital Artist
YAY EEVEES! I LOVE THIS!
Reply
:iconmoonstar-64:
Moonstar-64 Featured By Owner Apr 28, 2016  Hobbyist General Artist
Eevees!! X3
Reply
:iconsilverspacefoxes:
SilverSpaceFoxes Featured By Owner Apr 28, 2016  Hobbyist General Artist
This is SO cute! I love the Eeveelutions!
Reply
:iconmidnatwilightqueen:
MidnaTwilightQueen Featured By Owner Apr 26, 2016  Student Digital Artist
Wow man, I love your art!! Wanna do an art trade if you're up for it? If not, I totally understand!
Reply
:icondiereharebecca:
DieRehaRebecca Featured By Owner Feb 26, 2016  Hobbyist Artist
great
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 1, 2015
Image Size
2.5 MB
Resolution
971×1500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,564 (3 today)
Favourites
2,412 (who?)
Comments
81
×